۴ پاسخ

دست راستت رو سرم😂

من که خوشحال شدم صبح دیدمش 😂

تبریک میگم حامله نبستی😂

منم دیشب خیلی درد کمر و شکم داشتم اما نشدم در کل ۶ روز دیگه باید بشم اگه تنظیمش بهم نخوره

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۲ سالگی