خانما شما هم اهن خوردنی یبوست شدید میگیرید؟؟؟
اهن فروفورت

۱۰ پاسخ

نه گلم فوفول بخور عالی

کاهو لواشک الوچه و قیصی🌹

مایعات بخوری خوب میشه

برای یبوست فقط و فقط کاهو

عزیرم فقط کاهو بخور عالیه

ولی صبح ناشتا یه قاشق چای خوری خاک شیروباآب جوش یه ذره خیس میکنم بهش آبلیمومیزنم میخورم دیگه یبوست ندارم اصلا

ففول انگار بهتره

بله

ن من نمیگیرم

بله منم

سوال های مرتبط

مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پارسین و داتیس مامان پارسین و داتیس ۲ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وپنجم بارداری