خانما میشه به رو تنهایی بپزم برا نهارش

۳ پاسخ

به خالی؟ حداقل سیبزمینی ام بپز به شکمو شل میکنه

من همراه با سیب واسش میپزم میدم میخوره

من تاحالا به دخترم ندادم ولی فکرنکنم به تنها سیرش کنه خواستی یکم توی برنجش بریز

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۱۷ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۱ سالگی
مامان فندق🥺🍼 مامان فندق🥺🍼 ۱۶ ماهگی