دارم نگران میشم چرا نینی تکون نمیخوره😥

۹ پاسخ

منم حس نمیکنم

منم هنوز آنچنان حس نمیکنم فقط در حد نبض هست گاهی ، هنوز میگن زوده ، اگه جفت قدامیه، چربی شکم داشتی یا شکم اوله

سلام دخترهاوالامنم استرس همین گرفتم20هفته هستم اصلاتکونهای پسرم روحس نمیکنم گفتم شنبه حتمابرم دکتر

من ی هفته ایناست قشنگ میفهمم

نوشابه بخور یکم

والا منم زیاد حسش نمیکنم منظورم تکوناش زیاد نیس

اگه جفتت قدامیه
چربی شکمی داری
طبیعیه

عزیزم منم از دیروز ی بار حس کردم صبحم ی بار هنوز هیچ حرکتی حس نکردم تا ۲۴ هفته فک کنم طبیعیه

عزیزم منم هنوز حس نمیکنم میگن تا ۲۳ هفته عادیه

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سوین و تودلیم مامان سوین و تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان تولد
مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری