دیگ دارم نگران میشم
انگار این نینی من قصد تکون خوردن نداره
وای

۶ پاسخ

برا بعضیا از ۲۸هفته حس میشه

اصلا مهم نیست تو هفتت

منم دیروز ایقد تکون خورده
امروز خیلی کم رو این بچه پیر شدم 😑😂

یه چیز شیرین خیلییی شیرین بخوربه پهلو چپ بخواب ودستتوبزارروشکمت تویه جای آروم وبی صرصدا منظرباش یه چیزی مثل ضربان نبض اینا حس ببین میکنی یانه واینکه جفتت قدامی یاخلفی قدامی رومیگن خیلییی دیر حرکتشومیفهمی

عه
خب برو یه سر بیمارستان خیالت راحت شه یا سونوگرافی

نینی منم تکون نمیخوره همش دلم شور میزنه☹️

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری