من سرما خوردم يني ني نيم سرما ميخوره؟🥹

۶ پاسخ

🤣🤣🤣

منم سرما خوردم رفتم پیش دکتر خودم،استامینوفن،دیفن هیدرامین و سفکسیم ۴۰۰نوشت استفاده میکنم

منم الان مریض شدم یه قرص نمیتونیم بخوریم😪

نی نی تو رحم😐

خیلی خودتو تقویت کن ان شاءالله چیزیش نشه میوه بخور خیلی و غذاهایی مثل سوپ و اینا زود خوب بشی

ارههههه

سوال های مرتبط

مامان طیب مامان طیب ۴ ماهگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان مامان ویهان ۲ ماهگی
مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری