سلام مامان ها من چند هفتگی خوبه برم عکس گرفتن

۴ پاسخ

تا ۳۳ هفته بعدش دیگه ن جون داری ن قیافه😂😂😂😂

سعی کن تا۳۴هفتگی بری که خیلی ورم نداری

۳۴ هفته

فکر کنم ماه هشتم خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هیـرمان🐥💙 مامان هیـرمان🐥💙 ۷ ماهگی
مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آپرانیک مامان آپرانیک هفته سی‌وهفتم بارداری