ناهار قلب خونه.

تصویر
۱۲ پاسخ

غذاش بنظر برای آدمای بزرگه زوده هنوز خطرناکه شاید بتونه بخوره ولی بچس هنوز

همینطوری میدی بچه بخوره لوبیا رو له هم نمیکنی؟؟؟😐😐😐😐

هشت ماه برنجا اینجورمیدی

من هنوز غذای سفره نمیدم ...بدم منم یعنی؟

اینطوری برنج بهش میدید؟ اینکه خیلی زوده براش
براش برنج نیم دون بپزید و ترجیحا ایرانی
معدش اذیت نمیشه؟

نوشجووونش

واسه باباشه یا منظورت کوچولوته
چون حجم غذاش زیاد
برنجشم مناسب کوچولوت نیست
برنج نیم دونه بپز

ببخشید میتونم بپرسم برنجش چیه اینقد دونه هاش بلنده ؟

چه برنج قشنگیه مارکش چیه؟

اینجوری می‌تونه بخوره مگه ؟ چی هست ؟

نوش جونش. غذای جدا بهش میدی یا سفره؟

ماشاءالله نی نی همشو میخورهه؟

سوال های مرتبط

مامان هانا❤️ مامان هانا❤️ ۱ سالگی
مامان 🩵آرکان👼گردالو مامان 🩵آرکان👼گردالو ۱۷ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان شهرزاد خانم مامان شهرزاد خانم ۹ ماهگی
مامان تیارا🎀 مامان تیارا🎀 ۹ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی
مامان هامون🌊🐚🐳 مامان هامون🌊🐚🐳 ۱ سالگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری