خانما پوشک هاینز چطوره استفاده کردید؟

۱۰ پاسخ

عالیه

خوب بود ولی پسرم بهش حساسیت داشت

خوبه در حد مای بی یی هست من هانیز میبندم

عالییی

عالیه

عالییی پسر من فقط هانیز خوب بود برا بقیه حساسیت داد. و اصلا نم اینا پس نمیده

عالیه

پسر من حساسیت کرد تا الان که نزدیک ۷ ماه میشه مونده حساسیتش

دختر من حساسیت داشت بهش

عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی