بنظرتون شورت یکبارمصرف بگیرم یا نخی؟؟

۱۰ پاسخ

سرجی فیکس بگیر

نخی بگیر

من سراولی نخی معمولی خریدم یه سایزم ازاینکه هستم بزرگترچون پوشک بزرگه خیلی خوب بود محکم میگرفت بعدم انداختمش رفت یکبارمصرفااصلا محکم نیستن

نخی

سرجی فیکس من سر بچه قبلی راضی بودم

من نخی کهنه هامو برداشتم ک کثیف شد بندازم دور

مگه بیمارستان خودش نمیده بهمون؟؟

شورت یک بار مصرف جنسشون چیه ؟

من با یکبار مصرف خیلی راحت بودم

والا من میخاستم سرجی فیکس بگیرم بعد که فکرشو کردم راحت نیستم با اونا مخصوصا اینکه ممکنه به بهیه عا گیر کنه و احتمال عفونتشم بیشتره نخی بهتره سایز بزرگ بگیر که راحت باشی منم همین مارو میخام کنم

سوال های مرتبط