۳ پاسخ

اصولا اوایل همینجوریه
میگن تا سه ماه اول اینجوری ادامه داره🫠

کلا منم خیلی درد پریودی میگیرم ویه وقتی مثلا یه نقطه پایین کمرم تیرمیکشه هی تکرارمیشه

وای منم اینجوریم ممکنه منم باردار باشم یک روز تاخیر دارم🥺

سوال های مرتبط

مامان تودلیم💙👶🏻 مامان تودلیم💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد