۷ پاسخ

بنظرم نداشته باش
منک تا ۶۵ روز نداشتم
اگ کم تر از ۴۰ رابطه داشته باشی اذیت میشی سوزش میگیری عفونت و...

من ۲۱ روزگی رابطع داشتم.
زایمانمم سزارین بود.فقط تا ده روزگی لک بینی و اینا داشتم و بهد قطع شد.و از روز ۲۱ ب بعد کلا رابطه داشتیم.
من الانم ک سرکلاژم هنو رابطع داریم شوهرم ماهی س بارو حتما میخاد😑

من ک خیلی میترسم

من.

کلا هرچی دیرتر داشته باشی بهتره ممکنه زخم و بخیه از رو خوب بشه ولی از داخل زمان می‌بره خیلیا هستن زیر ۴۰ روز دیدم رابطه داشتن ولی دکترا میگن عوارضش بعدها معلوم میشه

من ک فعلا نداشتمم

من ۳۳ روز بود زایمانم طبیعی بود

سوال های مرتبط