خانما تو هفته من تیر کشیدن دهانه رحم عادیه؟

۴ پاسخ

رحم در حال بزرگ شدنه و رباط های اطرافش کشیده میشن و اینا عادیه

خون رسانی به رحم هم بیشتر میشه و جریان خون زیاد میشه برای اونم هست

نفخ یا یبوست هم میتونه باعث فشاربه پایین شکم شه

بله عزیزم منم یکم دارم

منم دارن

بله طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آقایاشار و ؟ مامان آقایاشار و ؟ هفته نوزدهم بارداری
مامان دلا مامان دلا هفته بیست‌وسوم بارداری