۴ پاسخ

من داشتم ده روز به موعد تا یکی دو هفته بعد که فهمیدم باردارم ،بعد خودش خوب شد

پیگیر باش ن عادی نیست
اشتباه منو نکن

نه ولی غلظت خون دارم

می‌تونه بخاطر کم‌خونی باشه.
کم‌خونی نداری؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان روژان و ایهان مامان روژان و ایهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان جوجه ام♥️ مامان جوجه ام♥️ هفته هشتم بارداری
مامان جوجه ام♥️ مامان جوجه ام♥️ هفته هشتم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری