سلام دوستان تیر کشیدن رحم .. عادیه ؟؟ یکم نگرانم بتامم مثبت شده

۵ پاسخ

من اول هفته سوم هرچی میخورم بازم ضعف دلرم

سلام خانوما
من تو گروه تلگرام دارم برای اقدامیا و باردارها
دوست داشتین بگین آیدی بدم

اره طبیعیه نگران نباش

عادیه برای منم تیر میکشع

۱۶ انتقال جنینم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان جوجه ام♥️ مامان جوجه ام♥️ هفته هشتم بارداری
مامان جوجه ام♥️ مامان جوجه ام♥️ هفته هشتم بارداری
یا مهدی یا مهدی قصد بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هشتم بارداری
ترنج ترنج قصد بارداری