خانما چ شیرخشکی خوبه برابچم بگیرم ۴ ماهشع

۶ پاسخ

نان بده دختر من خیلی ضعیف بود الان شده ۷کیلو

ببلاک...؟

نان بده

بیومیل خوبه

من بیومیل1میدم

نان بده بهش وزن گیریشم عالیه

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان 🫀دِلــــماه🫀 مامان 🫀دِلــــماه🫀 ۱۵ ماهگی
مامان نیهان🎀 مامان نیهان🎀 ۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی