هیچی تو معدم نیس بازم میخام بالا بیارم چکار کنم بد اذيتم😭😭😭😭

۸ پاسخ

من آب‌لیمو یا رب انار میریزم تو آب میخورم بهتر میشم

سیرابی درست کن بخور

وای منم دقیقا همین حالو دارم مرگ رو انگار به چشم میبینم😭😭😭

قرص پنتوپرازول ناشتا
قرص اندامين 4 يه رب قبل از غذا

منم اینجوری میشم بعدش ی چیزی میخورم تهوع میره توام شاید گشنته

امیدوارم زودتر خوب بشی عزیزم من تا آخر چهار ماهگی همین بودم

منم اينطور بودم رفتم دكتر قرص برام نوشت خيلي بهترم

عزیزم یکم لیمو بو کن یا گلاب بو کن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری