مامانا چطوری شربت زعفرانی درست کنم

۴ پاسخ

اگ خیلی خیلی ساده میخوای اب شکر کمی آبلیمو ومفداری زغفرون همه رو قاطی کن

آب جوشیده،نبات یا شکر بریز بعد زعفرون

عزیزم درخواست دادم قبول کنید راجب گفتاردرمانی ازتون سوال دارم لطفا

شکر و آب و زعفرون بذار رو گاز درحدی ک شکر کامل حل بشه بعد از ی توری رد کن ک آشغال رد نشه ب شربتت،بریز تو ظرف مد نظرت بعد آبلیموشو اضافه کن

سوال های مرتبط

مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری