خیلی مقوی هست بده گلم
من دادم ولی در حد دولقمه میخورد
من میدادم دخترمم خیلی دوست داشت، به دکترش گفتم گفت نده چون دخترم رفلاکس داره گفت رفلاکسش رو بدتر میکنه دیگه ندادم
من دادم مشکلی پیش نیمود البته تنها چیزی ک خوب میخوره
آره خیلی هم خوبه
من دادم دوبار درحد دوسه قاشق کوچیک چیزی نشد
نه من میدم
نه عزیزم خیلی هم مقوی هست.من دادم
اره دادم نه ترش نمیکنه
عالیه من هفته ای یکی دوبار میدم
خیلیم مقویه
زیاد نده یکدفعه ای
من. بلافاصله آب نده
من دادم خیلی دوست داشت ولی نمیدونم ترش میکنه یا نه
اره بده اگه مطمنی از تمیزیش من از مغازه آشنا میخرم عالیه دوست داره دخترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.