کسی به بچش سمنو داده؟
ترش نمیکنن؟

۱۴ پاسخ

خیلی مقوی هست بده گلم

من دادم ولی در حد دولقمه میخورد

من میدادم دخترمم خیلی دوست داشت، به دکترش گفتم گفت نده چون دخترم رفلاکس داره گفت رفلاکسش رو بدتر میکنه دیگه ندادم

من دادم مشکلی پیش نیمود ‌البته تنها چیزی ک خوب میخوره

آره خیلی هم خوبه

من دادم دوبار درحد دوسه قاشق کوچیک چیزی نشد

نه من میدم

نه عزیزم خیلی هم مقوی هست.من دادم‌

اره دادم نه ترش نمیکنه

عالیه من هفته ای یکی دوبار میدم

خیلیم مقویه
زیاد نده یکدفعه ای

من. بلافاصله آب نده

من دادم خیلی دوست داشت ولی نمیدونم ترش میکنه یا نه

اره بده اگه مطمنی از تمیزیش من از مغازه آشنا می‌خرم عالیه دوست داره دخترم

سوال های مرتبط

مامان آراد🌨️🪐 مامان آراد🌨️🪐 ۲ سالگی
مامان پسرم 👶🏻❤️ مامان پسرم 👶🏻❤️ ۱ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۲ سالگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان عشق مامان عشق ۱ سالگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱ سالگی
مامان کلوچه  ⁦^⁠_⁠^⁩ مامان کلوچه ⁦^⁠_⁠^⁩ ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی
مامان مامان......👶 مامان مامان......👶 ۲ سالگی