۶ پاسخ

من میخاستم اونت بگیرم ولی اکثرا میگفتن اگر خیلی از بچه کلا شیشه و پستونک نمیگیرن میخاد هر چی باشه
پرس و جو هم کردم از چندتا مامان ها دیدم درست میگن
راستش منم دیگه هزینه نکردم برای اونت ی چیز معمولی گرفتم اگه اگر گرفت بعد براش اونت میخرم

منم همین کارو کردم یه ۲۶۰ اونت گرفتم سایز کوچیک بیبی لند گرفتم

اونت چند گرفتی؟

اره عزیزم مبارکه

این شیشه شیرها دونه چند قیمتشون؟؟

منم یدونه هی اور شی گرفتم یدونه بی بی لند

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان دنیز🩷 مامان دنیز🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری