۱۰ پاسخ

طبیعیه نگران نشو میوفته

ن بابا طبیعیه

نه طبیعیه عزیزم

عزیزم بچت دور سرش سه هفته جلو‌تر بود اوکیه مشکلی نداره؟؟

طبیعیه نگران نباش وقتی هم که افتاد به احتمال زخم طور باشه گاز استریل روش بذار یه مدت دیگه خوب میشه

هیچی نزن دست هم نزن پوشکشو عوض کردنی و بغل گرفتنی مراقبت کن
کاملا طبیعیه

هیچ کاری خاصی

طبیعیه
اینجوری میشه بعد خشک میشه و میفته
وقتی هم که بیفته یه کوچولو زخم میشه
نترس

منم امروز دیدم یه قسمتش انگار خیس بود نمیدونم چیه

طبیعیه گلم خشک نگه دار تا بند ناف بیفته و بعدشم مواطب باش تا خوب بشه

سوال های مرتبط

مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۷ ماهگی