والا بمن که گفتن ۱۰ شده ولی بیمارستان من سر دومی دولتی بود پمپ درد نداشتن شیاف استفاده میکردم راضی بودم
۳،۴تومن گرفت صابخونه من تقریبا سه ماه پیش
نمیدونم دوماه پیش زایمان کردم با شیاف اوکی بودم خیلی راحت تر از اولی بود
من۱۴۰۳/۰۴/۰۳
بیمارستان پارساخیابان ولیعصر زایمان سزارین کردم پمپ دردم اون موقع شد ۲تومن الان نمیدونم احتمالا ۳یا ۴ شده باتوجه به تورم
۳ میلیون دوستم گرفته
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.