خانوما برای زیاد شدن شیر چی بخورم؟

۷ پاسخ

ابگوشت ،ابمیوه ، خرما ، قرص لاکتاول
اگه شیر نداری حتما لاکتاول بخور با دو بار خوردنش سینه رو پر شیر میکنه عالیه

دلستر خیلی تاثیر داره مایعات هم همینطور
برای اینکه شیرت صاف بشه و سر دل بچه سبک باشه بارهنگ بادوم هم عالیه

پودر شیرافزا گالاکتومید

پودر لیدی میل و ترومام هم خوبه

دمنوش رازیانه و کنجد و سمنو و ترکیب پودر زیره سبز و زیره سیاه و زنیان و رازیانه با عسل روزی یک قاشق با عسل عزیزم از قطره شیر افزا بهتره چون واقعا قطره ها طعم مزخرفی دارن

مایعات فراوان

مغزیجات آبگوشت شیر افزا

سوال های مرتبط

مامان مامان دیانا مامان مامان دیانا ۹ ماهگی
مامان رایان‌ مامان رایان‌ ۶ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۶ ماهگی
مامان ستیلا خانوم🩷 مامان ستیلا خانوم🩷 ۳ ماهگی
مامان ❤️کارن جون❤️ مامان ❤️کارن جون❤️ ۹ ماهگی