هرچی نگهش داری بهتره تا ماه رو کامل کنی من پسرم 37 کامل زایمان کردم 4 روز ان ای سیو بستری شد
من ۳۷هفته و دو روز زایمان کردم بچه اولم،خداروشکر هیچ مسکلی نداشت
اره عزیزم کامله
فامیل ما36هفته و چند روز زایمان کرد بچشم دستگاه نرفت
اره بابا پسر من ۳۷ هفته بدنیا اومد
پسر باشه بیشتر بمونه بهتره
از 36 کامله
آره ۳۷به بعد بچه کامله انشالله به امید خدا دستگاه هم نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.