۷ پاسخ

هرچی نگهش داری بهتره تا ماه رو کامل کنی من پسرم 37 کامل زایمان کردم 4 روز ان ای سیو بستری شد

من ۳۷هفته و دو روز زایمان کردم بچه اولم،خداروشکر هیچ مسکلی نداشت

اره عزیزم کامله
فامیل ما36هفته و چند روز زایمان کرد بچشم دستگاه نرفت

اره بابا پسر من ۳۷ هفته بدنیا اومد

پسر باشه بیشتر بمونه بهتره

از 36 کامله

آره ۳۷به بعد بچه کامله انشالله به امید خدا دستگاه هم نمیره

سوال های مرتبط

مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۷ ماهگی
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد