۵ پاسخ

نون سفید رو حذف کن، به جای بربری یا سنگک بخور من از اول بارداری دیگه فقط سنگک میخورم ، موز نخور قند خیلی بالایی داره ،برنج فقط یه وعده در روز ترجیحا ظهر بخور ، روزی یکی دوتا سیب بخور بعد از وعده های غذایی سریع نخواب ده دقیقه یه ربع تو خونه آروم راه برو
من اینا رو چندروز انجام دادم قندم اومد زیر ۹۰

قنو وشکر اصلا نخور .
توت خشک و مویز و کشمش بخور.
ماست و همراه کدو سبز رنده شده و شوید بخور.
نون سبوسدار بخور.

دوهفته رعایت کن دوباره ازمایش بده

کدو تنبل خیلی خوبه بخور

مال من ۹۷ بوددکترم گفت هیچ کاری نمیخادبکنی ولی شیرینی های مصنوعی رونخوراماطبیعی همه چی بخور

سوال های مرتبط