۶ پاسخ

واسه تیروئید برو گلم مشهد دکترا اونجا بهتر ن

شهره خلیلی

من تیروییدم کلا بادارو بالاپایین میشد و حد وسط نداشت الان تو بارداری رو حدود ۱و۸ تا ۲

برو پیش دکتر خطیبی

تربت اصلا خوب نیست تو این زمینه برو مشهد هیچی حالیشون نیست

همون دکتر زنان

سوال های مرتبط