۷ پاسخ

طبیعیع عزیزم علائم میرع ومیادممکنم هست کلاقطع بشه جای نگرانی ندارع

من از اول نداشتم اصلا

اگه علایم دیگت هم از بین رفت برو سونو بده

حتما برو دکتر عزیزم

سنو قلب رفتی؟

طبیعیه عزیزم..علایم هی میاد ومیره

سلام نه سریع برو سنو گرافی

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد