سلام خانوما
شیرخشک اپتامیل ۱ از کجا میتونم بگیرم؟

۴ پاسخ

سلام عزیزم شما اقدام کردید از بهزیستی بچه به سرپرستی بگیرید؟

نه هستش ولی سخت پیدا میشه

برنامه TTAC رو نصب کن از اونجا سرچ کن. نزدیک ترین داروخونه بهت که داشته باشه رو نشونت میده. وقتایی که پیدا نمیشه من همیشه اینجوری شیر پیدا میکنم

من چند روز پیش گرفتم بود
خدا کنه بچه آدم شیر خشکی نشه یه روز هست ده‌روز نیست

ازداروخونه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته چهاردهم بارداری
مامان ابلفضل مامان ابلفضل هفته بیست‌وهشتم بارداری