۹ پاسخ

چرا مثلا باید بگیری حامله آیی ها

عزیزم چرا بچه رو اذیت میکنی چه کاریه خب
روزه واجب تر از نی نی تو دلته؟؟

ثواب نمیکنی که هیچ گناهم میکنی چندساعت طفل معصوم گشنگی میدی

نه اصلا ببین عزیزم روزه شرعی است واجب واجب نیست تو الان باید به تغذیه ات برسی اصلا روزه نگیربه هیچ وجه

من میگیرم
با دکترت مشورت کن
دکتر من میگه تو سه ماهه دوم اگه توانایی شو داری بگیر

نه عزیزم خوب نیست واسه بچه

عزیزم ضرر داره تو الان تو این هفته ها جنینت نیاز به ویتامینو و… داره
بنظرم گناه داره

اگه ب خودت و بچه لطمه نخوره اشکال نداره

واجبه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری