۷ پاسخ

فاطمه جون جنسیت نی نیت چیه ؟؟

به اطرافیان گفتی ؟
اگه نگفتی انجوری بگیر اونم باحال میشه

ماه های آخر بارداری برو عکاسی

عزیزم خو جنسیت نمیگفتی جشن می‌گرفتی داخل دلت نگه می‌داشتی

آره عزیزم
منم می‌خوام با شوهرم بریم دو تایی عکاسی

بزار ماه های آخر برو عکاسی.

اره چرا نتونی

سوال های مرتبط

مامان نیلان 🎀 مامان نیلان 🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
سلام شبتون بخیر مامانا ☺️ خوبید سال نوتون مبارک عزیزای دلم
انشالا ک همیشه خوش باشید 🫠🙂💞🎀🎀🎀🎀

فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری