۵ پاسخ

دو حالت داره بگیر رو پوستت و دکمه پایین رو بزن اگه ۳۶ تقریبا زد پس درسته
ولی اگه عدد پایین تر از ۳۵ زد پس تنظیم شده رو دمای محیط بعد اون دکمه بزرگ بالا رو بزن تا بزه رو دمای بدن

منم اینو گرفتم نمیدونمم خوبه یا ن

چند خریدی اینو عزیزم

دیجیتالی بهتره

تازه خریدی ؟

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان محمد جان مامان محمد جان ۶ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وششم بارداری