۴ پاسخ

بچه در حد جیوه ی یجا وای نمیسه که تب بگیری عزیزم

عزیزم شما سیسمونی نینیتو از کجا میگیری؟

من جیوه ای گرفتم سر بچه اولم استفاده هم کردم

برند خوب لیزری بگیر قطعا بهتره

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۴ ماهگی