۸ پاسخ

خیلی خوبن

من دارمش خیلی خوبه راحتی سریع تب رو میگیری

منم همینو خریدم
ولی بلد نیستم ازش استفاده کنم😂😂😂

عزیزم تو تایپیک اون دوستمون پرسیدم ندیدی فکرکنم
پرسیدم هزینه آنامولی دکتر کاووسی چقدشد

قیمتشون زیاده یا معقوله؟

منم همینو خریدم امیدوارم خوب باشه

بهترینن

عالیه من دارم

سوال های مرتبط

مامان محمد جان مامان محمد جان ۶ ماهگی