سلام آیا کنسروماهی نفخ داره

۳ پاسخ

نه اول بزار قشنگ بجوشه بعد باز کن سرخ کن بخور مشکلی نداره

مشکلی نداره فقط فک کنم مزه شیر رو عوض کنه

نه فکر نکنم
چون مامان من دو سه بار بهم داد گفت مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان ویراد مامان ویراد ۱ ماهگی
مامان سپهروکارن مامان سپهروکارن ۱۳ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۹ ماهگی
مامان نور مامان نور ۸ ماهگی
مامان آنا کوچلو مامان آنا کوچلو ۵ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۹ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان آرتا،♥️🩵 مامان آرتا،♥️🩵 ۴ ماهگی