۶ پاسخ

بخور منم میخورم بعدش عرق نعنا یا قرص دایمتکون میخورم

من میخورم بعدش زیره دم میکنم میخورم

نه نداره بخور من همه چی میخورم

منم خیلی هوس کردم ولی میگن سنگینه بخوری بچه دل درد میگیره نمدونم دیگه

من که بعد از چهل روزگیش همه چی میخورم ولی بعدش عرق نعنا میخورم

نه بخور ،

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۹ ماهگی
مامان ویراد مامان ویراد ۱ ماهگی
مامان مهتا مامان مهتا ۹ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۳ ماهگی
مامان 🌼نور🌼 مامان 🌼نور🌼 ۳ ماهگی