خانما ماکارونی برای نفخ نوزاد ضرر داره

۶ پاسخ

من یبار به اندازع یه بشقاب خوردم

ماکارانی اتفاقا برای شیر خیلی خوبع ولی نباید زیاد بخوری

بله هم‌سنگینه هم نفاخ

سلام عزیزم آره هم سنگینه هم باد داره

نفخ داره هم سنگینه برا مادر بچه تچ

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان 🌼نور🌼 مامان 🌼نور🌼 ۳ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان برایان پسرقشنگم🤰🏻 مامان برایان پسرقشنگم🤰🏻 ۳ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی