ماکارونی نفخ داره خانما؟

۷ پاسخ

ماکارونی نفخ نداره ولی سویاش خیلیی نفخ داره

هر چیز نشاسته داری نفخ داره

بععععلهههه

من نفخ میگیرم میخورم

اره خیلی بدون سویا هم نفخش زیاده

بله خیلی

آره خیلی

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان مهتا مامان مهتا ۹ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۳ ماهگی
مامان ویراد مامان ویراد ۱ ماهگی
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۴ ماهگی
مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 ۲ ماهگی