ماکارونی نفخ داره؟؟
نمیشه خورد☹️

۶ پاسخ

نفخ داره ولی من میخورم آخه شیرم زیاد میکنه واینکه من ماکارونی میخورم دخترم باد میده ولی اذیتش نمیکنه ینی دلپیچه و دل‌درد نمیگیره

ماکارونی واقعا 😳

دخترا عرق نعنا شیر خود ادمو کم میکنه

جدی نفخ داره؟من‌نمدونستم😐

اصلا نخور خیلی نفخ داره

شدید نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان مهتا مامان مهتا ۹ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۳ ماهگی
مامان 🌼نور🌼 مامان 🌼نور🌼 ۳ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان ویراد مامان ویراد ۱ ماهگی
مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 ۲ ماهگی
مامان برایان پسرقشنگم🤰🏻 مامان برایان پسرقشنگم🤰🏻 ۳ ماهگی