خانما ماکارونی نفخ داره یان؟

۱۱ پاسخ

بله بسییییااااار

عزیزم دکتر بهم گفت تا ۳ماه نخور

اره داره

آره شدید

آره نخور من خوردم پشیمون شدم

اره عزیزم داره سنگینم هس
ولی من توش کلی شوید خشک میریزم دم میکشه دیگ اذیت نمیشه البته بچه من ۴۷ روزشه حدودا

خیلی شیر افزا اما سنگینه بچه یکم اذیت میشه من میخورم سینه هام آنقدر پر شیر میشه اما بعدش بچم دل درد میشه با زیر سیاه دم دادم بهتر بود دل دردش کمتر بپد

من یکی دوبار خوردم پسرم خیلی گیر میکرد فکر کنم ازون بود

شدیددد

آره میگن اصلا نخورین

من دیروز ناهار خوردم پسرم خیلی اذیت شد

سوال های مرتبط

مامان 🌼نور🌼 مامان 🌼نور🌼 ۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۶ ماهگی
مامان برایان پسرقشنگم🤰🏻 مامان برایان پسرقشنگم🤰🏻 ۳ ماهگی
مامان مهتا مامان مهتا ۹ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۳ ماهگی
مامان ویراد مامان ویراد ۱ ماهگی
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۴ ماهگی