بله بسییییااااار
عزیزم دکتر بهم گفت تا ۳ماه نخور
اره داره
آره شدید
آره نخور من خوردم پشیمون شدم
اره عزیزم داره سنگینم هس
ولی من توش کلی شوید خشک میریزم دم میکشه دیگ اذیت نمیشه البته بچه من ۴۷ روزشه حدودا
خیلی شیر افزا اما سنگینه بچه یکم اذیت میشه من میخورم سینه هام آنقدر پر شیر میشه اما بعدش بچم دل درد میشه با زیر سیاه دم دادم بهتر بود دل دردش کمتر بپد
من یکی دوبار خوردم پسرم خیلی گیر میکرد فکر کنم ازون بود
شدیددد
آره میگن اصلا نخورین
من دیروز ناهار خوردم پسرم خیلی اذیت شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.