خانما پیتزا نفخ داره یان!😣

۵ پاسخ

چی نفخ نداره همه چی نفخ داره بخور بچه عادت کنه من نمیخوردم هیچی اموزش شیردهی که رفتم بهم گف بخور همه چی به غیر ترشی وسرکه

دکتر به من گفت تا سه ماه فست فود حبوبات نخورم اصلا
نفخ میاره بچه اذیت میشه

والا منکه زیاد میخورم چون وقتی میخورمم شیرم زیاد میشه

بله خوب نیست تو شیردهی

بستگی داره چی داخلشه

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان آقا مهدیار🩵✨ مامان آقا مهدیار🩵✨ ۷ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۳ ماهگی
مامان ❤️نقل ونبات❤️ مامان ❤️نقل ونبات❤️ ۱۰ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان 🩷🩷👼🩷🩷 مامان 🩷🩷👼🩷🩷 ۳ ماهگی