یعنی سمهه اسیده من خوردم بچم دوشبانه روز جیغ میکشید رفتیم دکتر گفت آخه مادر شیرده ماکارونی.؟؟؟
روش زیره بریز بخور ،نفخ ش رو میگیره
نفخ داره ولی بخور شیر و زیاد میکنه
انقد هوسش کردم فقط میگن نفخ داره جرات نکردم بخورم
من ک میخورم
نفخ ک داره اما من چندباری خوردم شیرو زیاد میکنه
پشت سرش ابجوش نبات با عرق نعناع بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.