ماکارونی نفخ داره توی شیردهی بده؟؟؟

۶ پاسخ

یعنی سمهه اسیده من خوردم بچم دوشبانه روز جیغ میکشید رفتیم دکتر گفت آخه مادر شیرده ماکارونی.؟؟؟

روش زیره بریز بخور ،نفخ ش رو میگیره

نفخ داره ولی بخور شیر و زیاد میکنه

انقد هوسش کردم فقط میگن نفخ داره جرات نکردم بخورم

من ک میخورم

نفخ ک داره اما من چندباری خوردم شیرو زیاد میکنه
پشت سرش ابجوش نبات با عرق نعناع بخور

سوال های مرتبط

مامان برایان پسرقشنگم🤰🏻 مامان برایان پسرقشنگم🤰🏻 ۳ ماهگی
مامان فندق🥹 مامان فندق🥹 ۱۰ ماهگی
مامان ❤️نقل ونبات❤️ مامان ❤️نقل ونبات❤️ ۱۰ ماهگی
مامان مهتا مامان مهتا ۹ ماهگی