انگور در شیردهی نفاخ نیست؟
ماکارونی چطور؟

۷ پاسخ

انگور نفخ دارع ماکارانی ن

انگور میخورم

من همه چیز میخورم ،بعدش عرق نعنا چایی نبات میخورم

نخور ...منم انگور خوردم بچم از دل‌درد شب نخوابید

ماکارونی طبعش سرده ولی شیر رو زیاد می‌کنه

انگور فخری و کشمشی گرمن و نفخ ندارن عسگری و صاحبی سردن ممکنه دل درد بگیره

انگور نفخ داره
اما هردو باعث افزایش شیر میشن

سوال های مرتبط

مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 ۲ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی
مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی