خواهرا به نظرتون چند هفتگی باید ساک جمع کنم

۵ پاسخ

طبق تجربه های قبلیم هرچی دیرتر ببندی زودتر زمان میگذره😂

من۲۰هفته آماده کردم.الان که نزدیک زایمانمه با خودم میگم چه خوب شد بستم.

هروقت تونستی من از الان جمع کردم چه ایرادی داره

الانم ببند ضرر نداره بستنش که

۳۵هفته

سوال های مرتبط

مامان نیکی🤰🏻💜 مامان نیکی🤰🏻💜 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهفتم بارداری