اونایی ک دیس لایک زدین همون تو ننتون 😏😏
حیونن 💔
حتی برا غصه خوردن هم جدا میکنین از هم؟
😭😭😭😭😭😭هنوز وقتی یادشون میفتم دوستدارم بمیرم
بمیرم برای جونی تون😭آرزو های برآورده نشده تون😭😭😭
خدایاااااااااااا😭😭😭😭😭🖤🖤🖤🖤
آخ حیف این همه جوون حیف
وای کاش این حرف به مامانش نمیزد کاش میرفت خونه
از شهر ما بود بنده خدا 🥲 حالم براشون داغونه اینستا شده غمکده و گریه فقط
من انقد این مدت گریه کردم با هر تصویری با هرصدایی با هربار که یادشون میوفتم
پس حتما اینو ندیدی ک بچه عکس باباشو تو تلویزیون میبینه میگه عه باباییه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
اخ صداهای تو سرم😭😭😭
ما را به سخت جانی خود این گمان نبود💔
باورت میشه از صبح تو خونه دارم میخونم ..بمیرم برا مطلومیت صداش
اونجا ک ماشینه میاد اون ادمارو له میکنه همونجا از دنیا زده میشم وقتی میبینم
بابا، جونم مرد؟ خیالت راحت دوستت دارم….💔😭
انقدر براش غصه خوردم حد نداره
همش صداش تو سرمه😭😭😭
سپهر بابا....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.