۱۶ پاسخ

اونایی ک دیس لایک زدین همون تو ننتون 😏😏

حیونن 💔

حتی برا غصه خوردن هم جدا میکنین از هم؟

😭😭😭😭😭😭هنوز وقتی یادشون میفتم دوستدارم بمیرم
بمیرم برای جونی تون😭آرزو های برآورده نشده تون😭😭😭

خدایاااااااااااا😭😭😭😭😭🖤🖤🖤🖤

آخ حیف این همه جوون حیف

وای کاش این حرف به مامانش نمیزد کاش میرفت خونه

از شهر ما بود بنده خدا 🥲 حالم براشون داغونه اینستا شده غمکده و گریه فقط

من انقد این مدت گریه کردم با هر تصویری با هرصدایی با هربار که یادشون میوفتم

پس حتما اینو ندیدی ک بچه عکس باباشو تو تلویزیون میبینه میگه عه باباییه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اخ صداهای تو سرم😭😭😭
ما را به سخت جانی خود این گمان نبود💔

باورت میشه از صبح تو خونه دارم میخونم ..بمیرم برا مطلومیت صداش

اونجا ک ماشینه میاد اون ادمارو له میکنه همونجا از دنیا زده میشم وقتی میبینم

بابا، جونم مرد؟ خیالت راحت دوستت دارم….💔😭

انقدر براش غصه خوردم حد نداره
همش صداش تو سرمه😭😭😭

سپهر بابا....

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۲ سالگی