۵ پاسخ

بله ببری دکتر بهش قطره میده

اگه سرفه داره یا تب داره ببر

اگه تب نداره و شیر خوب میخوره مشکلی نداره احتمالا بخاطر رفلاکی خس خس میکنه

نه لازم نیست اگه شیر خودتو میدی خودش خوب میشه

رفلاکس داره؟

سوال های مرتبط