میتونی با شیر گاو هم درست کنی ب جای اب
ارد برنج آب یا شیر، یکم نباتو گلاب برای طعمش،
اون ک بادم میریزن حریر بادمه دیگه فرنی نیست عزیزم
۱۲۰ سی سی شیر پاستوریزه پرچرب یا شیرماجان بزار بجوشه بعدش
یه پیمونه شیرخشک آرد برنج و بهش اضافه کن هم بزن با حرارت ملایم بزار غلیظ بشه میتونی بادوم درختی پودرشده هم اضافه کنی
آماده که شد میتونی مغزیجات پودر شده ، موز ، خرما بهش اضافه کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.