مامانا فرنی چجوری درس میشه؟فقط ارد برنجو آبه؟

۳ پاسخ

میتونی با شیر گاو هم درست کنی ب جای اب

ارد برنج آب یا شیر، یکم نباتو گلاب برای طعمش،
اون ک بادم میریزن حریر بادمه دیگه فرنی نیست عزیزم

۱۲۰ سی سی شیر پاستوریزه پرچرب یا شیرماجان بزار بجوشه بعدش
یه پیمونه شیرخشک آرد برنج و بهش اضافه کن هم بزن با حرارت ملایم بزار غلیظ بشه میتونی بادوم درختی پودرشده هم اضافه کنی
آماده که شد میتونی مغزیجات پودر شده ، موز ، خرما بهش اضافه کنی

سوال های مرتبط

مامان مهدیار و مهیار مامان مهدیار و مهیار ۱۱ ماهگی