منم استخون لگنم درد میکنه از استراحت مطلقم هست
استرس نداشته باش عزیزم
منم ۱۳هفته سرکلاژ شدم
مواظب خودتون باشید والا من ی دختر پنج ساله داردم اذیت میکنه منظورم اینه استراحتم خیلی مطلق نبود
ولی اول توکل بخدا بعد هم خودمو مشغول فیلم ها میکردم ک ذهنم نره سمت چیزای منفی
الان خداروشکر هفته اخر ۸هستم
من سرکلاژم کمر درد دارم فقط شیاف استفاده میکنم دکترم گفت طبیعیه
درد پریودی کمر دارم
از صبح گرفته
دو روز دیگه انومالی دارم
دارم میمیرم از استرس
اوف منم بخدا استرس ولم نمیکنه
استراحت مطلق باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.