۷ پاسخ

شیاف بزار یا با دکترت مشورت کن

من که جونم در میاد تا برسم به سی هفته

ایزوکسوپرین میخوری؟

من از درد درده قفسه سینه کلافه شدم🤦‍♀️

شیاف بزن استراحت کن

وای منم 🤦‍♀️

منم همینجوری شدم چرااا

سوال های مرتبط

مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان سلین🩷😍 مامان سلین🩷😍 ۱۲ ماهگی
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری