۲ پاسخ

مهدیه من پسرم میبرم هر سال برا چکاب اتاق مخصوص داره برا بچه ها خیلی هم قشنگ و سریع میگیرن بعدم بشون برچسب جایزه میده

احتمالا دارن ولی استفاده نمیکنن من دخترمو ۳ روزگی بردم راضی نبودم از رگ گرفتنشون ولی برای چکاپ نوبل بردم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان RadMehr👩🏼‍🍼 مامان RadMehr👩🏼‍🍼 ۱۷ ماهگی
مامان السا و آرکان🧿❤️ مامان السا و آرکان🧿❤️ ۲ سالگی