۱۷ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

وارد هفته ۱۳شدی برو

هرچه زودتر برو پیش یه متخصص زنان

عزیزم تا قبل ۲۷ بهمن برو

برا هفته دیگ زنگ بزن نوبت بگیر برا سه شنبه یا شنبه هفته بعدش الان ۱۲ هفته کامل میشی حساب کردم تا ۱۳ هفته میتونی بری

ایناا

تصویر

من دکترم واسم سونو انتی نوشت باید دکتر بنویسه

تو گهواره ک برات زده هفته ۱۲

25بهمن برو

ازهفته11تا13هفته میتونی واسه انتی بری

هفته دیگ برو

الان گهواره برات زده ۱۲ هفته بزار ۱۲ هفتت پر بشه برو چرا دکترت برات ننوشته؟

چندهفته ای

درست هشت هفته دیگه برو ان تی همین

عزیزم گهواره یا یک زنگ بزن برات حساب میکنه بعدم باید دکار برات بنویسه چند هفته و چند روز بری

تا 13هفته وقت هس برو منم دوازده هفته و دو روز بود رفتم

مگ دکتر ننوشت برات

سوال های مرتبط

مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری